Мотоблок ДТЗ 512 ДНЕ 12 к.с. дизельний
39 010 ₴
- В наявності
+380 (68) 777-55-51
Київстар ( консультації )
- +380 (63) 792-47-99lifecell ( консультації )
- +380 (63) 705-89-05lifecell ( консультації )
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Гарантія: 2 роки (гарантійний талон входить в комплект постачання)
Опис:
Мотоблок ДТЗ 512ДНЕ відрізняється від інших мотоблоків ДТЗ насамперед двигуном: встановлений надійний, найпотужніший (12 к. с.) і економічний дизельний двигун. Відповідно мотоблоку властиві витривалість, тяговитість, здатність стабільно працювати при значних перепадах навантаження.
Компонування класичне: з верхнім поздовжнім розташуванням двигуна, безпосередньо зєднаним з коробкою передач.
Оснащений потужним редуктором з конічними шестернями. Призначений для обробки ділянок поля площею від декількох десятків соток до півтора гектара або до 3,5 гектарів садів і виноградників.
З урахуванням високої якості виготовлення двигунів і нової трьохшвидкісної коробки передач, ДТЗ 512ДНЕ - безумовний лідер серед аналогічних дизельних мотоблоків з повітряним охолодженням.
Додаткова знижена передача дозволяє рухатися по полю спокійно і розмірено, а не бігти ледве-ледве встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок.
Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовою фіксацією і сапуном. У горловині - сітчастий полімерний фільтр, а в самому баку розміщений паливний фільтр тонкого очищення зі змінним фільтруючим елементом.
Повітряний фільтр - ефективний багатоступіньчатий з прозорим циклоном.
Транспортні колеса оснащені пневматичними шинами з протектором «ялинка».
Корпус редуктора литий, чавунний, високої міцності – чудово витримує вплив згинаючих і крутних навантажень. Вал редуктора шестигранний - абсолютно виключений проворот фрез і коліс навіть при високих навантаженнях. Для зниження пробуксовки можна пневматичні транспортні колеса замінити на металеві грунтозацепи. ( Продаються у нашому магазині ).
Роторна фреза з вуглецевої конструкційної сталі високій твердості. Пів-фрези розбірні, можна отримати три варіанти ширини захвату: 880, 1140 і 1400 мм. Форма ножів і розташування їх по плавні спіралі забезпечує плавну безударну роботу фрези і рівномірне подрібнення ґрунту по всій ширині захвату.
Для безпеки оператора передбачені захисні крила. Оскільки ширина грунтофрез може змінюватися, крила зроблені складовими, двосекційними, щоб при вузькому варіанті грунтофрез вони не заважали роботі й не пошкоджували рослини.
У задній частині рами культиватора встановлено причіпний пристрій (зчіпка) для приєднання навісного обладнання або спеціального транспортного вантажного причепа. У передній частині рами культиватора приварений трубчастий бампер з ручкою для перенесення і навантаження. На бампері закріплена відкидна передня опора, використовувана при стоянці мотоблока.
Для приводу активної задньої навіски або для використання мотоблока в якості силового приводу для стаціонарного устаткування є шпонковий вал відбору потужності.
Рукоятки керма полімерні, м'які, з антифрикційним рифленням, дозволяють надійно утримувати кермо навіть в умовах підвищеної вологості.
Кермо мотоблока регулюється по висоті і куту повороту відносно поздовжньої осі мотоблока. Регулювання здійснюється швидко, без застосування інструментів – достатньо відпустити затискні гвинти і виставити потрібне положення керма, а потім затиснути гвинти. При необхідності кермо можна розвернути на 180 градусів.
Мотоблок має ряд поліпшень: наявність потужного металевого бампера, посилена рама, болт зливу масла з магнітним наконечником (запобігає забрудненню системи). Висока надійність і довговічність мотоблока підтверджується наданням 2-річної гарантії.
Елементи керування на кермі виготовлені з металу (важіль аварійної зупинки, важіль заднього ходу, важіль зчеплення).
На даний момент мотоблок ДТЗ 512ДНЕ є одним з кращих в модельному ряду дизельних мотоблоків з повітряним охолодженням у своїй категорії.
Основні особливості:
• жорсткий кінематичний зв'язок двигуна з ротором грунтофрези передає крутний момент практично без втрат, це підвищує ефективність і продуктивність всього агрегату;
• унікальна для нашого ринку трьохшвидкісна коробка передач з додатковою зниженою передачею;
• транспортні колеса більшого діаметру розширюють можливості мотоблока;
• на мотоблок встановлюється грунтофреза з більш широким захопленням і з можливістю регулювання ширини захвату;
• дизельний двигун важче бензинового, тому мотоблок не потребує додаткового тяжких навіть при обробці складних в агротехнічному плані ґрунтів.
Компанія ДТЗ постійно удосконалює свою техніку, щоб споживачі отримали максимально ефективне і зручне обладнання. У 2020 році компанія ДТЗ випустила оновлену лінійку мотоблоків з повітряним охолодженням
Новий дизайн
Відразу звертає на себе увагу новий дизайн: нова форма крил, елегантний вигин рукояток керма, плавні лінії кожуха рульової стійки і захисної накладки в поєднані з міцним лакофарбовим покриттям яскравого кольору відверто тішать око.
Нові ефективні повітряні фільтри
Для збільшення моторесурсу двигуна встановлені нові ефективні повітряні фільтри: виносний повітряний фільтр із прозорим циклоном для дизельного ДТЗ 512ДНЕ. Унаслідок застосування цих фільтрів відчутно знижується абразивний знос деталей поршневої групи двигунів, а отже, збільшується їх моторесурс, підвищується надійність і, як результат, знижуються витрати на ремонт і обслуговування.
Як і раніше, на всіх мотоблоки ДТЗ не встановлена 2-швидкісна, як на мотоблоки інших марок, а 3-швидкісна коробка передач. Знижена передача надає додатковий комфорт для оператора: у процесі роботи можна спокійно йти неспішним кроком, а не бігати за мотоблоком по полю.
Модель ДТЗ 512ДНЕ отримала нове безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу, яке забезпечує набагато вищу ступінь безпеки та зручності експлуатації мотоблоків, значно спрощує й полегшує процес запуску двигуна і керування мотоблоком. Щоб почати рух достатньо лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям. Якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун не заглохне, а продовжить працювати, не потрібно щоразу запускати його знов і знов.
Запобіжне блокування важеля заднього ходу
Запобіжне блокування важеля заднього ходу, що встановлено на моделі ДТЗ 512ДНЕ, забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока, виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу. Тепер натиснути важіль можна тільки попередньо натиснувши на запобіжник, тобто з новим важелем ймовірність помилки багаторазово знижується. Це дуже важливо, адже неправильний вибір напрямку руху може призвести до поломок і навіть до травм.
Новий механізм регулювання керма
На всіх мотоблоках ДТЗ випуску 2020 + року встановлено новий механізм регулювання керма. Замість двох затискних гвинтів тепер використовується тільки один, який фіксує положення рукояток керма одночасно в горизонтальній і вертикальній площині. стійка керма закрита захисним кожухом, пофарбованим в колір редуктора. Крім того силова перемичка керма закрита накладкою типу "банан". Рукоятки керма - зручні м'які, не вислизають з рук. А нижня частина рульової трапеції мотоблока ДТЗ 512ДНЕ, як найпотужнішого і важкого, посилена додатковими вставками.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах
Ще одна важлива відмінність всіх мотоблоків нової лінійки - наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока, даючи можливість колесам на повороті обертатися з різною швидкістю, тобто діючі як диференціал.
Інші переваги мотоблоків ДТЗ випуску 2020 + року
• Міцний литий чавунний корпус редуктора.
• Захист підшипників редуктора фрези від пилу і бруду.
• Змінна ширина захоплення фрези, шаблевидні ножі товщиною 6 мм
• Захисні металеві крила зі знімними розширювачами, можлива установка дисків захисту рослин.
• Наявність пневматичних транспортних коліс протектором типу «ялинка» у комплекті.
• Можливість встановлення металевих ґрунтозачепів замість коліс.
• Посилений універсальний причіпний пристрій мотоблочного типу дозволяє агрегатувати мотоблоки з навісним обладнанням для обробки ґрунту або з транспортним напівпричепом.
• Паливний бак має зручну кришку на різьбі з сапуном, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.
• Об'ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків.
• Зручний важіль "ручного газу" з регулювальним баранчиком.
• Вимикач двигуна на кермі в зручному місці, датчик контролю рівня масла в картері двигуна.
• Висока якість лиття – рівна поверхня без дефектів, акуратні і надійні зварні шви.
• Якісне фарбування всіх металевих деталей, кріпильні вироби з антикорозійним покриттям.
√ в партіях товару з 2021 року на всіх моделях буде встановлений ліхтарик, для підсвічування в темний час доби.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Модель двигуна |
188FАЕ |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, к. с. | 12,0 |
Робочий об’єм двигуна, см³ | 438 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 366 |
Місткість паливного бака, л | 4,0 |
Система запуску двигуна | Електростартер, Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А∙год | Свинцево-кислотна, 18 А*год |
Об’єм картера двигуна, л | 1,3 |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня мастила | — |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об’єм системи охолодження, л | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА |
|
Тип привода трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних пасів | — |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | — |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач вперед/назад | 3 / 1 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Вал відбору потужності | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 3,0 |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL |
Транспортні колеса | 5.00-12 з обгінними разблокіраторами |
Колія коліс, мм | 750 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 4,2; 10,5; 14,5 / 3,6 |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Вместо транспортных колес |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 40; 95; 130 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 10=(3+1+1)×2 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 40 шт. |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ |
|
Електрообладнання | Акумулятор 18 А*год, замок запалювання |
Вимірювальні прилади | — |
Інше обладнання | — |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ |
|
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1780х670х910 / 1780х1400х805 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 143 / 146 |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | 188 FAE |
Мінімальна ширина обробки | 88 см |
Максимальна ширина обробки | 140 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези, Захисні крила |
Швидкість руху (транспортна) | 14.5 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 12 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Об'єм двигуна | 438 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Об'єм масляного бака | 1.3 л |
Витрата палива | 0.366 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1780 мм |
Ширина | 670 мм |
Висота | 910 мм |
Вага | 143 кг |
- Ціна: 39 010 ₴