-12%
Мотоблок ДТЗ 570 БН 7 к.с. бензиновий
25 398 ₴
22 410 ₴
- Готово до відправки
+380 (68) 777-55-51
Київстар ( консультації )
- +380 (63) 792-47-99lifecell ( консультації )
- +380 (63) 705-89-05lifecell ( консультації )
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Гарантія: 2 роки (гарантійний талон входить в комплект постачання)
Опис і особливості:
Мотоблок ДТЗ 570БН скомпонований за класичною схемою з поздовжнім розташуванням 4-тактного бензинового двигуна, безпосередньо зєднаним з коробкою передач, оснащений потужним редуктором з конічними шестернями. За габаритами, вагою і технічними характеристиками він знаходиться в центрі лінійки універсальних садово-городніх мотоблоків середнього класу ДТЗ. У конструкції цієї моделі з шестерним приводом є свої переваги, серед яких:
-
вся чимала потужність двигуна (7 к. с.) без втрат передається на КПП і далі на грунтофрезу;
-
коробка передач нова, трьохшвидкісна, з доданої зниженою передачею, на мотоблоки інших марок не зустрічається;
-
наявність надійного приводу в поєднанні з 3-швидкісною коробкою передач дало можливість встановити транспортні колеса більшого діаметру;
-
на мотоблок встановлюється грунтофреза з більш широким захопленням і з можливістю регулювання ширини захвату.
Додаткова знижена передача дає відчутну перевагу в тому плані, що в разі необхідності на ній можна рухатися по полю спокійно і розмірено, а не бігти зі швидкістю 6-8 км/год, ледве встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок.
При цьому даний мотоблок, як і інші його побратими, може бути використаний при обробці грунтів будь-якої категорії та стану, за винятком кам'янистих або подібних їм, здатних пошкодити ножі грунтофрез. Завдяки потужності, компактності і високій маневреності, мотоблок ДТЗ 570БН є дійсно універсальним. Він прекрасно культивує грунт не тільки на плоских великих ділянках, але і в місцях, куди важко або неможливо заїхати трактором, в тому числі біля парканів, стовпів, стовбурів дерев, між шпалерами виноградників, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах і т. д. Найбільш ефективний він при обробці полів розміром від 20 соток до 1 гектара або садів і виноградників від 1 до 2-3 гектарів.
У повному обсязі переваги та особливості конструкції культиватора ДТЗ 570БН описані нижче.
Отже, спочатку подивимося докладніше, у чому ж вигода від нової коробки передач, яка має не дві, а три передачі для руху вперед і одну передачу назад. При роботі з окучником, картоплесаджалкою або іншим подібним навісним обладнанням, головне – не висока швидкість, а точність і стабільність. Саме їх і забезпечує нова коробка. Перша знижена передача відповідає швидкості руху 4,4 км/год. Це оптимальний варіант: не надто швидко, але й не занадто повільно. У той час як у більшості інших мотоблоків цього класу швидкість на першій передачі становить 6-8 км/ч.
Грунтофреза на першій передачі буде обертатися зі швидкістю близько 51 об/хв і розбивати грунт на досить великі фрагменти, що забезпечують хорошу вентиляцію і збереження вологи.
До того ж можливість вибрати відповідну швидкість для різних умов роботи не тільки робить роботу мотоблоком набагато якіснішою і комфортнішою, але і продовжує термін служби мотоблока за рахунок оптимізації навантаження на двигун і трансмісію.
Друга передача відповідає швидкості обертання фрези 99 об/хв, прекрасно підходить для культивації більшості типів грунтів, які при цьому розбиваються на грудки середньої фракції. Швидкість руху на транспортних колесах на другій передачі становить 8,5 км/г.
Третя передача дає максимальну частоту обертання валу редуктора – 141 об/хв і більше. У цьому режимі культивації грунт розмелюється фрезою на дрібні фрагменти. Це потрібно, наприклад, коли потрібно перемолоти разом з грунтом рослинні залишки або отримати особливо м'який верхній шар для посіву насіння. Також третя передача найбільш часто використовується при виконанні транспортних операцій, так як швидкість руху на ній може досягати 12,1 км/г.
Як ми вже відзначили, силовий агрегат мотоблока скомпонований за класичною схемою з подовжнім розташуванням двигуна і потужним редуктором з конічними шестернями. Двигун бензиновий, 4-тактний, з повітряним охолодженням. Потужність двигуна 7,0 к. с., цього більш ніж достатньо для вирощування більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем подрібнюються роторною грунтофрезою. Головне – вчасно очищати ножі фрези.
Бензиновий двигун з повітряним охолодженням простий по конструкції, недорогий і відрізняється легкістю запуску, в тому числі і при зниженій температурі повітря. У той же час він досить витривалий, щоб тривалий час працювати з повним навантаженням, хоча в дуже жарку погоду потребує періодичних зупинок для остигання. До речі, найбільш нагріта частина силового агрегату – глушник: він закритий захисною решіткою щоб уникнути опіку при ненавмисному доторканні.
Металевий паливний бак має місткість 6 літра, цього цілком достатньо для роботи протягом 6-7 годин при номінальному навантаженні або 2-3 години в режимі максимального навантаження. Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовим кріпленням. В кришку вбудований сапун, що вирівнює тиск у баку по мірі його спустошення. Також в горловині бака знаходиться сітчастий полімерний фільтр, що виключає попадання в бак сторонніх предметів і піщинок в процесі заправки паливом.
Двигун оснащений ефективним двоступінчастим повітряним фільтром з масляною ванною і замінним поролоновим фільтруючим елементом. За умови своєчасного промивання фільтруючого елемента і заміни масла в масляній ванні, цей фільтр забезпечує безперебійну і надійну роботу двигуна навіть в сильно запиленій атмосфері.
Транспортні колеса оснащені пневматичними шинами з високим протектором типу «ялинка».
Корпус редуктора литий), чавунний, високої міцності – чудово витримує вплив згинаючих і крутних навантажень. Вал редуктора, на який встановлюється фреза або транспортні колеса, має шестигранний розтин, тому абсолютно виключений проворот фрез і коліс навіть при високих навантаженнях. До речі, для зниження пробуксовки при роботі з навісним обладнанням на пухких грунтах, можна пневматичні транспортні колеса замінити на металеві грунтозацепи.
Роторна фреза, що встановлюється замість транспортних коліс, складається з двох пів-фрез – правої і лівої. На кожній пів-фрезі по чотири секції ножів (у кожній секції 4 ножа). Разом, 32 ножа з вуглецевої конструкційної сталі високій твердості. Діаметр ротора фрези 360 мм. Пів-фрези виконані розбірними, тобто можна, в залежності від умов роботи, встановити 2, 3 або 4 секції по вибору і отримати три варіанти ширини захвату: 620, 880 і 1140 мм, Це дозволяє не тільки поліпшити маневреність, але і зменшити витрату палива. У будь-якому випадку, форма ножів і розташування їх на маточинах по плавній спіралі забезпечує плавну безударну роботу фрези і рівномірне подрібнення ґрунту по всій ширині захвату.
Для безпеки оператора, його захисту від грудок грунту і камінчиків, що летять з-під обертової грунтофрези, а також для запобігання потрапляння сторонніх предметів у ротор грунтофрез, вона закрита зверху захисними крилами. Оскільки ширина грунтофрез може змінюватися, крила зроблені складовими, двосекційними, щоб при вузькому варіанті грунтофрез вони не заважали роботі й не пошкоджували рослини.
У задній частині рами культиватора встановлено причіпний пристрій (зчіпка) для приєднання навісного обладнання або спеціального транспортного вантажного причепа. Це потужна неповоротна горизонтальна скоба з фіксацією навішування вертикальним шворнем і можливістю регулювання по куту установки навішування. На цю зчіпку можна встановлювати підгортальник, плужок або плоскоріз, а також приєднати саджалку або копалку.
При роботі грунтофрезою в зчіпку встановлюється обмежувач глибини обробки (часто його називають «глибиномір»). При русі вперед на робочому ходу він не дає роторні фрезі зануритися в грунт глибше необхідного. Одночасно він є чудовою опорою під час стоянки, виключає можливість випадкового перекидання або перевороту мотоблока.
У передній частині рами культиватора приварений трубчастий бампер з ручкою для перенесення і навантаження. На бампері закріплена відкидна передня опора, використовувана при стоянці мотоблока. У процесі роботи ця опора забирається в підрамний простір і абсолютно не заважає руху. Бампер може використовуватися для транспортування пів-фрез до місця культивації – діаметр труби відповідає посадковому розміру маточини і є отвори для шплінтів.
Для приводу активної задньої навіски (косарки, обприскувачі тощо) або для використання мотоблока в якості силового приводу для різного стаціонарного обладнання, наприклад, зернодробарки, електрогенератора або водяної помпи, є шпонкові вал відбору потужності діаметром 18 мм і довжиною 24 мм В неробочому стані цей вал закривається спеціальним захисним ковпаком.
Управління мотоблоком здійснюється за допомогою трапецієдального керма, на якому розміщені рукоятки і важелі заднього ходу і зчеплення: металеві, міцні, відрегульовані на заводі на необхідне зусилля спрацьовування, але при необхідності ці регулювання можна відкоригувати.
Рукоятки керма полімерні, м'які, з антифрикційним рифленням, дозволяють надійно утримувати кермо навіть в умовах підвищеної вологості. При цьому вони відчутно пом'якшують вібрацію, що йде від працюючої грунтофрези. На лівій ручці розташований важіль аварійного відключення двигуна (зверху) і важіль зчеплення (знизу). На правій ручці знаходяться важелі включення заднього ходу і регулювання подачі палива («ручний газ») необхідне зусилля для повороту якого налаштовується спеціальним затискним гвинтом-баранчиком.
Кермо мотоблока регулюється по висоті і куту повороту відносно поздовжньої осі мотоблока. Регулювання здійснюється швидко, без застосування інструментів: досить послабити затискні гвинти і виставити потрібне положення керма, а потім затиснути гвинти. При необхідності кермо можна розвернути на 180°.
Мотоблок можна придбати або повністю зібраним, або в заводській упаковці. Упаковка забезпечує повну схоронність комплекту в процесі транспортування і вантаження. Збірка мотоблока не представляє особливої складності для мало-знайомої з технікою людини. Тим більше, що до комплекту додається детальна інструкція по збірці, експлуатації та обслуговування агрегату.
Як бачимо, на сьогоднішній день мотоблок ДТЗ 570БН є одним з кращих в модельному ряду бензинових мотоблоків середньої потужності з повітряним охолодженням і для застосування в домашньому господарстві, і для використання на сільгосппідприємствах. Висока надійність і довговічність мотоблока підтверджується наданням 2-річної гарантії: вам не доведеться турбуватися про складнощі ремонту. Широкий спектр застосування, простота управління, безліч налаштувань і регулювань, зручність і комфортність експлуатації мотоблока дозволять вам з легкістю впоратися з безліччю різних повсякденних робіт.
Компанія ДТЗ постійно удосконалює свою техніку, щоб споживачі отримали максимально ефективне і зручне обладнання. У 2020 році компанія ДТЗ випустила оновлену лінійку мотоблоків з повітряним охолодженням
Новий дизайн
Відразу звертає на себе увагу новий дизайн: нова форма крил, елегантний вигин рукояток керма, плавні лінії кожуха рульової стійки і захисної накладки в поєднані з міцним лакофарбовим покриттям яскравого кольору відверто радують око.
Нові ефективні повітряні фільтри
Для збільшення моторесурсу двигуна встановлені нові ефективні повітряні фільтри: виносний повітряний фільтр в ДТЗ 570БН. Унаслідок застосування цих фільтрів відчутно знижується абразивний знос деталей поршневої групи двигунів, а отже, збільшується їх моторесурс, підвищується надійність і, як результат, знижуються витрати на ремонт і обслуговування.
Нове безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу
Як і раніше, на всіх мотоблоки ДТЗ не встановлена 2-швидкісна, як на мотоблоки інших марок, а 3-швидкісна коробка передач. Знижена передача надає додатковий комфорт для оператора: у процесі роботи можна спокійно йти неспішним кроком, а не бігати за мотоблоком по полю.
Модель ДТЗ 570БН отримала нове безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу, яке забезпечує набагато вищу ступінь безпеки та зручності експлуатації мотоблоків, значно спрощує й полегшує процес запуску двигуна і керування мотоблоком. Щоб почати рух достатньо лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям. Якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун не заглохне, а продовжить працювати, не потрібно щоразу запускати його знов і знов.
Запобіжне блокування важеля заднього ходу
Запобіжне блокування важеля заднього ходу, що встановлено на моделі ДТЗ 570БН, забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока, виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу. Тепер натиснути важіль можна тільки попередньо натиснувши на запобіжник, тобто з новим важелем ймовірність помилки багаторазово знижується. Це дуже важливо, адже неправильний вибір напрямку руху може призвести до поломок і навіть до травм.
Новий механізм регулювання керма
На всіх мотоблоки ДТЗ випуску 2020 року встановлено новий механізм регулювання керма. Замість двох затискних гвинтів тепер використовується тільки один, який фіксує положення рукояток керма одночасно в горизонтальній і вертикальній площинах. стійка керма закрита захисним кожухом, пофарбованим у колір редуктора. Крім того силова перемичка керма закрита накладкою типу "банан". Рукоятки керма - зручні м'які які, не вислизають з рук.
Обгінні розблокіратори на колесах транспортних
Ще одна важлива відмінність всіх мотоблоків нової лінійки - наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока, даючи можливість колесам на повороті обертатися з різною швидкістю, тобто діючі як диференціал.
Інші переваги мотоблоків ДТЗ випуску 2020 року
• Міцний литий чавунний корпус редуктора.
• Захист підшипників редуктора фрези від пилу і бруду.
• Змінна ширина захоплення фрези, шаблевидні ножі товщиною 6 мм
• Захисні металеві крила зі знімними розширювачами, можлива установка дисків захисту рослин.
• Наявність пневматичних транспортних коліс протектором типу «ялинка» у комплекті.
• Можливість встановлення металевих ґрунтозачепів замість коліс.
• Посиленний універсальний причіпний пристрій мотоблочного типу дозволяє агрегатувати мотоблоки з навісним обладнанням для обробки ґрунту або з транспортним напівпричепом.
• Паливний бак має зручну кришку на різьбі з сапуном, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.
• Об'єднання з'ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків.
• Зручний важіль "ручного газу" з регулювальним баранчиком.
• Вимикач двигуна на кермі в зручному місці, датчик контролю рівня масла в картері двигуна.
• Висока якість лиття – рівна поверхня без дефектів, акуратні і надійні зварні шви.
• Якісне фарбування всіх металевих деталей, кріпильні вироби з антикорозійним покриттям.
√ в партіях товару з 2021 року на всіх моделях буде встановлений ліхтарик, для підсвічування в темний час доби.
Комплектація ДТЗ 570БН:
Мотоблок, фрези, колеса (2 шт.), захисні крила (2 шт.), комплект інструментів, інструкція, гарантійний талон.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН |
|
Модель двигуна |
170F |
Тип палива |
Бензин |
Потужність двигуна, к. с. |
7,0 |
Робочий об’єм двигуна, см³ |
208 |
Номінальні оберти, об/хв |
3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год |
≤374 |
Місткість паливного бака, л |
6,0 |
Система запуску двигуна |
Ручний стартер |
Повітряний фільтр |
З виносним повітрозбірником на кермі |
Тип, ємність АКБ А∙год |
— |
Об’єм картера двигуна, л |
0,5 |
Тип мастила в картері двигуна |
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня мастила |
+ |
Система охолодження двигуна |
Повітряне охолодження |
Об’єм системи охолодження, л |
— |
Тип охолоджувальної рідини |
— |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА |
|
Тип привода трансмісії |
Прямий, через зчеплення |
Тип зчеплення |
Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних пасів |
— |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання |
— |
Тип коробки передач |
Шестеренчаста |
Кількість передач вперед/назад |
3 / 1 |
Спосіб вмикання заднього ходу |
Рукоятка на кермі |
Привід фрези |
Прямий із конічним редуктором |
Вал відбору потужності |
Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л |
3,0 |
Тип мастила в картері трансмісії |
ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL |
Транспортні колеса |
4.00-10 |
Колія коліс, мм |
600 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год |
4,4; 8,5; 12,1 / 2,8 |
Тип та регулювання керма |
Швидке регулювання за висотою та напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНИ |
|
Тип причіпного пристрою |
Мотоблочного типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези |
Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв |
51; 99; 141 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. |
8=(2+1+1)×2 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези |
(5,5х235) × 32 шт. |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм |
620, 880, 1140 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм |
360 |
Глибина культивації, мм |
До 200 |
|
|
ЗІП |
У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ |
|
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм |
1600×710×820 / 1600×1140×750 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг |
91 / 96 |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170 F |
Мінімальна ширина обробки | 62 см |
Максимальна ширина обробки | 114 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези, Захисні крила |
Швидкість руху (транспортна) | 12 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Об'єм масляного бака | 0.5 л |
Витрата палива | 0.374 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 710 мм |
Висота | 820 мм |
Вага | 96 кг |
- Ціна: 22 410 ₴